Tiedote puhelinlaskutusvirheestä

Puhelinoperaattorivaihdoksen yhteydessä puhelinvaihdejärjestelmäämme jäi virhe, minkä johdosta jonotusmaksukäytännössä on ollut väärä hintamääritys (15.1. - 6.2.2018).

Virheen takia osalta asiakkaistamme on veloitettu liikaa puhelumaksuja.

Korvaamme asiakkaillemme kaikki Taksi Helsingille soitettujen puheluiden johdosta aiheutuneet ylimääräiset puhelukustannukset. Jos huomaatte, että teitä on veloitettu selvästi liikaa, toimikaa näin:

  • Täyttäkää verkkosivuiltamme palautelomake.
  • Valitkaa ”Mitä asiasi koskee”-valikosta kohta ”Laskutusvirhe”.
  • Kerro tapahtuma lyhyesti ja laita mukaan liitetiedostona tosite puhelinlaskusta.

 

Olemme erittäin pahoillamme asiasta ja asiakkaillemme koituneesta hämmennyksestä sekä ylimääräisestä vaivasta asian selvittämiseksi.

Virheellinen toiminto on jo korjattu. Selvitämme kuitenkin vielä tapauksen kulkua tarkemmin, jotta voimme varmistaa, että tällaista virhettä ei enää tulevaisuudessa pääse tapahtumaan.

 Palautelomakkeeseen pääset tästä