Yhteystiedot
Toimitilamme sijaitsevat Itä-Pasilassa Lime Parkin toimistotalossa, osoitteessa Ratamestarinkatu 7 B.
Yritysasiakkaille
Yritysratkaisut
Tarjoamme räätälöityjä kuljetuspalveluita yrityksesi tarpeisiin – ota yhteyttä myyntitiimiimme ja luodaan yhdessä tarpeisiisi soveltuva taksipalvelu.
Julkiset palvelut
Taksi Helsinki on julkisten palveluiden luotettava kumppani. Ole yhteydessä meihin:
Taksi Helsinki -maksukortti
Taksi Helsingin maksukorttiin liittyvissä asioissa voit lähettää meille sähköpostia: kortti.tilaus(at)taksihelsinki.fi
- Tilaukset
- Lisätilaukset
- Muutokset
- Katoamisilmoitukset
Maksuliikenne ja laskutus
Puh. (09) 8770 2400 (ma-to klo 8 – 12)
Sähköposti: maksuliikenne(at)taksihelsinki.fi
Yksityisasiakkaille
Taksin tilaus
Tilaa taksi helposti ja nopeasti numerosta 0100 0700 (2,96 € + + 1,54 €/min+ pvm/mpm) tai Taksi Helsinki -sovelluksella
Löytötavarat
Kadonnut tavara taksissa?
Taksi Helsinki hoitaa löytötavarat keskitetysti puhelimitse. Toimi seuraavasti:
- Soita Taksi Helsingin palvelukeskuksen numeroon 0100 0700
(puhelun hinta 2,96 €/puh + 1,54 €/min + pvm/mpm). - Kerro seuraavat tiedot:
- taksimatkan ajankohta ja reitti
- kadonneen tavaran kuvaus
- yhteystietosi.
- Jos sinulla on kuitti:
- siitä selviää, mikä taksi on ollut kyseessä
- kuitissa voi olla suora puhelinnumero autoon
- korttimaksusta voi löytyä veloittavan yrityksen nimi tilitiedoistasi.
Mihin kadonneet tavarat toimitetaan?
Taksi Helsingin takseilla ei ole omaa löytötavaratoimistoa. Mikäli asiakasta tavoiteta,
kuljettajat toimittavat autoon jääneet tavarat löytötavaratoimistoon. Näitä ovat esimerkiksi:
- Poliisin löytötavaratoimisto (Pasila)
puh. 0295 477 912 (arkisin klo 9–11) - Suomen löytötavarapiste (Kamppi)
puh. 0600 04401 (ma-pe klo 7–21 la klo 9–18 su klo 12–18) - Suomen löytötavarapalvelu /HSL (Rautatieasema, Helsinki)
puh. 0600 91006 (ma-pe klo 10–18, la klo 10–16)
Huomio! Löytötavarayritykset voivat periä maksun puhelusta.
Autoilijoille ja kuljettajille
Autoilijapalveluiden yhteystiedot
autoilijapalvelut(at)taksihelsinki.fi
Puh. 09 8770 24 33
maanantai-torstai klo 9-15
Esim.
- autoteippaukset
- taksamittari- ja maksupääteongelmat
- laatuasiat
- autotietojen muutokset (ei kiireelliset)
- varakortit
- uudet autot
- uudet kuljettajat
Palvelupiste- ja taksintarkastajapalvelut
Käyntipalvelut
Palvelupiste ja taksitarkastaja palvelevat Itä-Pasilassa Lime Parkin toimistotalossa, osoitteessa Ratamestarinkatu 7 B.
Palveluajat:
Avoinna
- maanantai – tiistai klo 9 – 12
- keskiviikko – torstai klo 12 – 15
- pe palveluaika tulee sopia erikseen puhelimitse.
Puhelinpalvelu/ Palvelupiste
Puh. (09) 8770 24 33
- maanantai-torstai klo 9-15
Puhelinpalvelu/ Taksitarkastaja
Puh. (09) 8770 2424
- ma-ti klo 12 – 15
- ke-to klo 9 – 12
Taksinkuljettajakoulutus
koulutus(at)taksihelsinki.fi
Laskutus ja autoilijatilitykset
puh. (09) 8770 2400 (ma – to klo 8 – 12)
maksuliikenne(at)taksihelsinki.fi
Esim.
- taksikorttien maksutapahtumien käsin kirjaus
- laskutiedustelut (virheet, laskun puuttuminen, maksusuunnitelmat)
- ilmoitukset tilityksiin vaikuttavista virheistä mittarinkäytössä (esim. epäonnistuneet yhtiölaskutukset)
- tilityksiin liittyvät kysymykset, mm. kyytien puuttuminen.
Maksuliikennelomake
Maksuliikennelomake on autoilijoiden sähköinen viestikanava maksuliikenteeseen liittyvien asioiden hoitamiseen. Lomakkeessa kysytään kaikki tarpeellinen tieto, jolloin asian käsittely Taksi Helsingin päässä nopeutuu. Lomakkeen kautta tulleet ilmoitukset priorisoidaan autoilijoiden maksuliikennekäsittelyssä.
HUOMIO! Kela- ja sote-kuljetusten pääsääntöinen kanava ajettujen matkojen korjauspyynnöille on Aholan liikennöitsijäportaali.
Medialle
Taksialaa ja Taksi Helsinkiä koskevat haastattelut
Henkilöstö
Johtoryhmä
Viestintä ja HR
Myynti ja markkinointi
Julkiset palvelut
Autoilijapalvelut
IT-tiimi
Talous
Palvelukeskus

Laskutustiedot
Y-tunnus 0838031-9
IBAN/OVT 003708380319
Operaattori Maventa (003721291126)