Laadunvalvonta keskiössä
Taksi Helsinki panostaa aktiivisesti asiakaskokemuksen laadunvalvontaan ja kehittämiseen. Tavoitteena on varmistaa korkea ja luotettava palvelutaso – nyt ja tulevaisuudessa.
Laadunvalvonnan avulla varmistamme, että Taksi Helsingin autot ja kuljettajat täyttävät brändi-ilmeen vaatimukset ja noudattavat lakeja sekä määräyksiä. Myös taksimatkan aikaisen asiakaskokemuksen tulee olla korkeatasoinen.
Taksitarkastajat valvovat palvelun laatua päivittäin.
Taksitarkastajan tehtävät
Taksitarkastajat varmistavat, että Taksi Helsingin taksipalvelu toimii laadukkaasti, turvallisesti ja liikennesääntöjen mukaisesti.
Heidän tehtäviänsä ovat:
- Tilapäisten taksiasemien perustaminen ja hoitaminen suurten yleisötilaisuuksien yhteydessä.
- Taksiliikenteen valvonta ja ohjaus esimerkiksi suurten tapahtumien tai sään muutosten aikana.
- Yhteistyö viranomaisten ja eri yhteistyökumppaneiden kanssa.
Taksitarkastajat tukevat kuljettajia ja varmistavat, että asiakaspalvelu pysyy korkealla tasolla kaikissa tilanteissa.
